اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

تشخیص مرغ عشق نر از ماده


مرغ عشق نر  male budgerigar

مرغ عشق نر   male budgerigar



مرغ عشق ماده   female budgerigar

 مرغ عشق ماده  female budgerigar

نظرات 17 + ارسال نظر
محمد جمعه 27 آبان‌ماه سال 1401 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام من دوتا نر دارم ویک ماده !!! آیا تخم گذاری می کنن

محمد رضا جمعه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام من یک مرغ عشق نر دارم حلقه دور چشم سفیده ولی بالا ی نوکش هنوز ای نشده {ابی خیلی خیلی کم رنگ}و رنگ خودس ابیه

احسان پنج‌شنبه 16 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:25 ق.ظ http://ehsan-nasiri.blogfa.com

سلام من نمی دونم چتور ی مینوان فهمید که مرغ عشق نر است یا ماده به وبلاگم جواب بده

رضا شنبه 11 دی‌ماه سال 1389 ساعت 01:52 ب.ظ

سلام بر شما من دو تا مرغ عشق جدیدا خریدم که نوک یکیشون سفید و آبی و نوک اون یکی سفیده که کمی هم نشانه های آبی داره میخواستم ببینم راه دیگه ای برای تشخیص نر و ماده وجود نداره ؟

سارا یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 05:16 ب.ظ

سلام
سه تا جوجه مرغ عشق دارم که از پدر و مادرشون جدا کردم.
حالامیخواستم بدونم تکلیف جفت گیری اینا چی میشه؟
یعنی میشه با اینکه از یک پدر و مادر هستن جفت گیری داشته باشن با هم یا نه حتما باید براشون جفت بگیرم؟؟؟؟

استغفرالا
از لحاظ شرعی مشکل داره
جز گناه که مرغ عشقا میکنن . مشکلی دیگه ای نداره و میشه جفتشون کردن

۰۹۳۸۶۶۲۹۵۲۴ دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ب.ظ http://uuui.hh

اگه مرغ عشق ماده بزرگتر باشه چی میشه جفت نمیشن

ربطی به این چیزا نداره جفت میشن

آذین دوشنبه 14 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 12:09 ق.ظ

سلام
خسته نباشید
عذر می خوام می خواستم بدونم جوجه های مرغ عشق رو کی میشه از مادر جدا کرد؟
و اگه جوجه ها رو کلا از مادر و پدر جدا کنم دق نمی کنن ؟
ممنون

هر وقت تونست خودش غذا بخوره
دق نمیکنه

آریا پنج‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 05:05 ب.ظ

کلی نگاه کردیم... ولی چیزی نفهمیدیم

پویا چهارشنبه 21 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:37 ب.ظ

باسلام

من یک جفت مرغ عشق دارم که 6 تا تخم کردن وبعد از 19 روز بچه ای از تخم بیرون نیومد یکی از تخم هارو شکوندم دیدم نطفه داره ماده هم روتخم ها می خوابه غذا شون هم عالی اگر راحلی برای مشکل من دارید ممنون میشم راهنماییم کنید

[ بدون نام ] یکشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 03:31 ب.ظ

سلام
مرغ عشقی دارم که دو ماهه انگشتاش خیلی متورم شده و ضایعات سفیدی هم رو ناخنش دیده میشه منقارشم تقریبا همین حالت ور داره انگشتاش به قدری ورم کرده که به هم چسبیده و راه رفتنو براش سخت کرده می خواستم بدونم این چه بیماریه و میشه درمانش کرد یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی ام کنید

مریم پنج‌شنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 09:50 ق.ظ

سلام.
من یه جفت مرغ عشق دارم که حدود 5 روز پیش دو تا تخم گذاشتن امروز دیدم یکی از تخم ها شکسته و افتاده کف قفس.
یعنی خودشون تخم رو میشکونند؟
ایا اگر به تخم ها داخل لونه نگاه کنیم باعث عصبانیت اونها میشه؟ممنون.

دوست تو یکشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 01:39 ق.ظ http://dosteto.parsiblog.com

قبل از هر چیز اینو بگم که بعضی برنامه های صدا وسیما خوب و حرفه ایی است، به خصوص در بخش سیاسی و اطلاع رسانی.

اینو به این خاطر گفتم که بعدش میخوام از صدا وسیما انتقاد کنم جنبه ی سیاه نمایی نداشته باشه یعنی ما نقاط مثبت رو هم میبینیم.

و امّا انتقاد : مهم ترین اشکال در صدا وسیما به برنامه های سرگرمی وارد است علی الخصوص بخش فیلم و سریال ... متأسّفانه !

متأسّفانه نحوه ی انتخاب،اداره و پخش فیلم و سریال های صدا وسیما افتضاحه.

اکثر فیلم و سریال های خارجی و ایرانی که از صدا وسیما پخش میشه به هیچ وجه با فرهنگ اسلامی وایرانی مردم کشورمون مطابق نیست

و با کمال تأسف باید گفت که بد آموزی هم داره!

قصد ندارم ریز به ریز همه ی اشکالات رو بشمرم چون مهم ترین افتضاح را میخوام بگم و اونم تینه:

وقتی فیلم وسریال های پخش شده از سوی منتقدین و دیگران آبکی بودنشان ثابت میشه

صدا وسیما فوری میکروفن را بر میداره و میره از مردمی که نسبت به هنر اونم هنر پیچیده ایی مثل سینما بی اطلاع یا کم اطلاع هستند

نظرشون رو درباره ی فیلم پخش شده میپرسن. { تازه بگذریم از سانسورهاش }

حا لا میخوام اینو از شما خواننده ی گرامی بپرسم که به نظر شما این کار صدا وسیما حماقته یا موذی گری؟

به من چه؟

محمدرضا سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام
محمدرضا آرین
چطوری؟والا هرکاری میکنم جفت نمیشن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!چیکار کنم؟دوجفت دیگه خریدم اما ...کمک کن هرکاری گفتی کردم.1-مولتی ویتامین دادم2-سبزیجات .میوه ... دادم3-توی حیاط گذاشتم...

shahram دوشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:12 ب.ظ http://nwhd.blogspot.com

جدیدترین و با کیفیت ترین والپیپرها برای کامپیوتر شما
http://nwhd.blogspot.com/
برای همکاری با ما در نظرات آمادگی خود را اعلام بفرمایید
منتظر حضور شما هستیم

حسن عشقی شنبه 28 دی‌ماه سال 1387 ساعت 01:40 ب.ظ http://kaboutar-mashad.blogfa.com

سلام داداش.خیلی چاکریم ما.وقت کردی به ما هم یه سری برن آپدیتش کردم خوشحال میشم یه سری بزنی کوچیک شما حسن عشقی

محمد از وب طلوع پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:53 ب.ظ http://sunrise1.blogfa.com

سلام
متشکرم از وب مفیدت
ولی برای من فیلتر نیست!
راستی من تو شهری که هستم میخوام مرغ عشقهای زیادی بخرم که فروشنده میگه هر جفت ۱۰۰۰۰ تومان...نظر شما چیه؟امیدوارم راهنماییم کنید.

محمد از وب طلوع پنج‌شنبه 12 دی‌ماه سال 1387 ساعت 10:45 ب.ظ http://sunrise1.blogfa.com

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد