اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

تشخیص سن مرغ عشق

مرغ عشق در سه ماهگی  بالغ میشه و میتونه تولید مثل کنه . در اینجا سه روش برای تشخیص سن مرغ عشق مشخص شده امیدوارم مورد استفاده قرار بگیر 


روش اول : مرغ عشق جوجه جثه ریزتر ولاغر تری نسبت به مرغ عشق بالغ داره و وزن کمتری.



روش دوم : مرغ عشق جوجه تا دوماهگی چشمش کامل سیاه یا کامل قرمز  به این دو تا عکس توجه کنید


عکس مرغ عشق حدود سی تا پنجاه روزه

  

 در سن بالاتر از دو ماهگی اگه درست به عکس  توجه کنید میبینید که یه حلقه خاکستری در دور چشم داره به وجود میاد 


عکس مرغ عشق حدود پنجاه تا هشتاد روزه

 

 


مرغ عشق بالغ داری چشمی با حلقه سفید که سنش حدود سه ماه به بالاست و قادر به تولید مثله

 

عکس مرغ عشق  بالغ و اماده تولید مثل

  

  





روش سوم :پر های صورت مرغ عشق  این را بیشتر برای مرغ عشق های معمولی جواب میده نه هلندی. 
به عکس زیر توجه کنید . پرهای صورت مرغ عشق خطوط راه راهی دارن که نشون میده مرغ عشق هنوز جوست و بالغ نشده.

 


حال به عکسای زیر نگاه کنید , صورت بصورت یک دست و خطوط راه راهی در ان وجود نداره در این صورت مرغ عشق شما بالغه و اماده تولید مثل


عکس مرغ عشق  بالغ و اماده تولید مثل



  

  



کلمات کلیدی

مرغ عشق عکس مرغ عشق   تولید مثل مرغ عشق  تکثیر مرغ عشق غذای مرغ عشق   جفت گیری مرغ عشق جوجه مرغ عشق  نگهداری جوجه مرغ عشق  مرغ عشق هلندی  تخم مرغ عشق   تغذیه مرغ عشق  غذای مرغ عشق  تولید مثل پرنده مرغ عشق  تغذیه مرغ عشق  مرغ عشق هلندی  نحوه جفت گیری مرغ عشق  غذای جوجه مرغ عشق عکس قفس مرغ عشق  لانه مرغ عشق  عکس جوجه مرغ عشق  نگهداری و تغذیه مرغ عشق  تشخیص ماده از نر مرغ عشق  تولید مثل پرندگان(مرغ عشق)  مرغ عشق نر و ماده  در مورد مرغ عشق  خوراک جوجه مرغ عشق مرغ عشق تکثیر عکس مرغ عشق هلندی تکثیر مرغ عشق  زمان جفت گیری مرغ عشق   جفتگیری مرغ عشق   مرغ عشق عکس  جوجه مرغ عشق بعد از روز از تخم بیرون  تشخیص مرغ عشق نر از ماده  نر و ماده مرغ عشق  مرغ عشق    تکثیرمرغ عشق  تشخیص مرغ عشق

نظرات 27 + ارسال نظر
سبحان ببرافکن جمعه 6 فروردین‌ماه سال 1400 ساعت 11:58 ب.ظ

مرغ عشق ماده ای که بینی اش قهوه ای است چند سالش هست و ایا قادر به تولید مثل است

qwertyuhbj یکشنبه 12 بهمن‌ماه سال 1399 ساعت 12:15 ق.ظ

چرا ماده نمیزاره نر باهاش جفت گیری کنه؟

مهرداد سه‌شنبه 23 دی‌ماه سال 1399 ساعت 06:41 ب.ظ

من نزدیک به شش ماهه یک جفت مرغ عشق خریدم ماده یک ماهی هست که میره توی لونه بیشتر روز هم توی لونس ولی تخم نمیزاره فامیلمون هم که با ما مرغ عشق خریده مرغ عشقاش با ما دو بار تخم گذاشتن چیکار کنم ؟

امیر پنج‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1399 ساعت 11:42 ب.ظ

من مرغ عشق دارم همش باهم دعوا میکن

فرشاد پنج‌شنبه 10 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:21 ب.ظ

من یک مرغ عشقدارم که بالای سرش راه راه ولی هم بزرگ وهم با ماد نوک به نوک مشن

نوک ب نوک شدن دلیل بر هیچی نیست نر وماده -ماده با ماده-نر با نر -جوجه با جوجه-جوجه با الغ و.. با هم نوک ب نوک میشن یه چی تو مایه سلام کردنه

م جمعه 17 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 03:33 ب.ظ

سلام

ترانه دوشنبه 19 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 01:13 ب.ظ http://13671358blogfa.com

سلام . من حدود 1 سالی هست که دو تا مرغ عشق خریدم اما اونها مدام با هم دعوا می کنند و اصلا تخم نمی گذارند . به میوه جات غیر از کاهو هم اصلا تمایلی ندارند . مشکل چیه ؟ برای تخم گذاری چه کار کنم ؟

عکسشون رو بزار
ماده میره تو لونه؟
نر اواز میخونه و مست بازی در میاره؟

علیرضا شنبه 18 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:06 ب.ظ http://sashi77.persianblog.ir

وبت علی بود به وبلاگ من هم یه سر بزن و نظر بذار.اگه نیای نامردی و از دستت ناراحت میشم . وبلاگ من درباره ی مرغ عشقه.

سام چهارشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ق.ظ

وبلاگت معرکه است.
ممنون از وقتی که گذاشتی

[ بدون نام ] شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://\DCIM\100MSDCF\DSC00069.JPG

این ادرس عکس تو کامیپوتر خودته دوست عزیر تو گوگل سرچ کن اپلود عکس

علی یکشنبه 15 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ

ببخشید حواسم نبود
حالا چیhttp://www.pic.iran-forum.ir/images/2pduwe597cypx5wk135.jpg

نره بالغ

علی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ

اینم عکس
C:\Documents and Settings\Administrator\Desktop\;l;l'''''''.jpg

مسخره کردی ما رو؟
من به هارد تو دسترسی دارم؟

علی شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

سلام در مورد نرم نظرت چیه مسته؟ سنش چی؟نره؟

علی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

مطمانی آخه چرا برم عوضش کنم؟
اخه خود مغازه داره گفت مطمانا مادهست؟

100% مطمئنم
از ما گفتن بود که نره حدود دو ماهه
و به خاطره یه رگه هلندی بودنش بالای نوکش این رنگیه

علی جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ

من یک ماده دیروز خریدم درباره ی سنش -مست بودنش
کلا نظرت اینم عکس
http://www.pic.iran-forum.ir/images/eqiduozxkkfhraxkepho.jpg

این ماده شما جوجه نره

محمد قاسمی یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ب.ظ http://morgheeshgh.bloghaa.com

مطالبتون را خوندم ولی این یکی چیز دیگه‌ای بود.
به همین خاطر هرکی از چگونگی تعیین سن مرغ عشق سوال پرسیده فرستادمش اینجا
مچکر

هدایتی سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 09:10 ق.ظ http://poultrymed.blogfa.com

سلام وبلاگ زیبا و مناسبی دارید
فعالیت علمیتون مستمر
وبلاگ من را با نام وبلاگ طیور و بیماری ها خواستید ثبت کنید

محمد یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ب.ظ

باسلام لطفا بفرمایید اگر والدین به جوجه مرغ عشق غذا ندهند (جوجه 20روزه) غذا ندهندچی وچطور باید بهش غذا داد آخه خیلی ضعیف شده اند ودارند ازبین میرند . با تشکر

عرفان یکشنبه 19 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:43 ق.ظ http://www.abharanimals.blogfa.com

سلام
من شمارو لینک کردم
شما هم زحمت این کارو بکشید ممنون میشم
به اسم پرورش حیوانات لینک کنید
www.abharanimals.blogfa.com

اسی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام اگه میشه یه عکس از مرغ عشق ماده وقتی تخم تو شکمش بزار؟

علیرضا خسروانی شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.canaryalireza.ir

سلام
وسایت شما در ساست قناری لینک شد

http://www.canaryalireza.ir

[ بدون نام ] شنبه 18 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ق.ظ

من اومدم وبلاگ تو رو بخونم دیدم تو از اونها هم بی سواد تری که
جناب مخ مرغ عشق :
تلفظ درستش Love Bird هستش نه Live bird
به جای کل کل کردن و بچه بازی و ادا ی همدیگه رو در اوردن سعی کن تجربه هاتو که در اندازه خودش با ارزش هست به صورت حرفه ای و به دور از این خاله زنک بازی ها در اختیار دوستان قرار بدی.
من نظرمو گفتم . حالا خود دانی

من از انتقاد سازنده خوشم میاد
بی سوادی یعنی نوشتن یه حرف جابه جا
من اینو گفتم که من از همه گنده ترم و همه شما زیر من هستید نماینده ها مجلس کردن لایحشو تصویب

اسی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:41 ب.ظ

سلام بازم ممنون که جواب دادی راستی یه توضیحاتی در مورد کف دریا بده و بگو از کجا باید تهیه کنم؟

ماهیگیری با قلاب جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 07:19 ب.ظ http://www.carp.blogfa.com

سلام دوست عزیر وبلاگ زیبایی دارید مخصوصا سیستم نظر سنجی امیدوارم موفق باشید.

نظامعلی جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 04:52 ب.ظ http://kabootar-tehran.blogfa.com/

با سلام.
دوست عزیز شما لینک شدید.
منو با نام کبوتر طهران لینک کن.
در پناه حق با شید.
یاعلی

مجتبی از اصفهان جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.kabotar.40sotoon.com

با سلام .وبلاگ قشنگی دارید .من شما را لینک کردم شما هم من را با(همه چیزه در باره ورزش مفرح کبوتر پرانی )لینک کنید ممنون میشم.(http://www.kabotar.40sotoon.com)

sh00k00f جمعه 17 آبان‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ب.ظ

جناب اقای طبل خان !!!

اگه تا حالا مرغ عشق ندیدی که حرف بزنه کافیه یه سرچ بزنی ...
در ضمن میدونی چرا اینقدر امار بازدیدت بالاست ؟
چون به قول خودت گوگل رو با اون کلمات اخر پستات گوووول زدی ... و ملت هم میبینن لینکه اوله ... میان توش میبینن مزخرفه ... نظر هم نمیدن ...
این طفلکیا هم که نظر میدن از روی سادگیه ...
بایقه هم لزومی نمیبینن بهت بگن داری چرت میگی ... پس الکی ماشین لباس شویی بازی در نیار جناب مودب (!)
اگه طاقت نقد شدن نداری اصلا چرا میای میخونی که بهت بر بخوره !؟

راستی یادم رفت بگم ... بای بای ناشناس

تو اخبار دیدم و مجله خانواد سبز .
واقعی ندیدم اگه وجود داشته باشه یچیزی مثل ادم فضایی دیدی؟
گوگل رو گول زدم گوگل رو تو نساختی اون کسی که ساختش بهتر از تو میفهمید که ساختش
WWW.MORGHESHGH.BLOGSKY.COM
اینو چند ماه پیش ساختم پس چرا گوگل نمیشناسش
گوگل رتبه صحفه رو از این چیزا نمیسنجه به رضایت مخاطبین به نظراتشه و.....
این طفلکیا سادن
جلوی بزرگان(من) باید تعظیم کرد نه کل کرد
همه شما زیر من هستید نماینده ها مجلس کردن لایحشو تصویب

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد