اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

دانلود آواز قناری رسمی 2 download canary sound

سلام 

این فایل , صدای قناری نر رسمی خودمه که رنگش پرتقالی و حدود یه ماه خریدم 



دانلود صدای قناری رسمی 2 با حجم 430 کیلو بایت


برای دانلود

1- روی لینک بالا کلیک کنید 

2- در پنجره باز شده در کادر پایین پسورد صفحه زیر را وارد کنید www.mybird.ir را وارد کنید

3- روی دانلود فایل کلیک کنید


در پایان برای دسترسی بیشتر به فایل های آواز قناری به قسمت دانلود آواز قناری در لیست موضوعات وبلاگ مراجعه کنید برای دسترسی به فایل های بیشتر اینجا کلیک کنید

نظرات 36 + ارسال نظر
ali یکشنبه 6 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 02:35 ق.ظ

salam

رسول شنبه 3 خرداد‌ماه سال 1393 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام وعرض ادب
خسته نباشی مهربون. یه خواهشی ازت دارم اگه لطف کنی کامنتایی که ازمن تو وبت مونده روحذف کنی.
خیلی گلی
بابت زحمتی که بهت دادم شرمندم.
تشکر

mehrdad چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:12 ب.ظ

سلام.قناری من 3تا تخم کرده منتضر جهارمی بودم که نکرذ حالا تخمهاشو ک.اشتم .یرش ولی نمیره بخوابه روش جه کار کنم ممنون

باید تخم پوک میذاشتی زیرش اگه جا قفس رو تغیر دادی برشگردون جا قبل

حامد جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 09:37 ق.ظ

سلام مرغ عشقام یک جوجه داشتند یک شب جوجه رو برداشتم گذاشتم کف قفس، لانه رو برای نظافت آوردم بیرون، بعد نظافت دوباره گذاشتم داخل و جوجه رو هم گذاشتم توی لانه. اما مرغ عشق ماده دیگه محلش نداد و فکر کنم دیگه غذا بهش نداد. دو روز بعد مرد. چرا مرغ عشقها اینجوریند؟

شکیلا شنبه 16 دی‌ماه سال 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

مرغ عشق های من دوتاجوجه دارند که تقریبا۲۵روزه اند . کوچیکتره پاش یه جوریه ومادم به اون غذا نمیده باید چه جوری به جوجو کوچولوم غذا بدم؟

مجتبی چهارشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:57 ب.ظ http://zovvarolhosein.mihanblog.com/

خیلی وبلاگ خوبی دارید استفاده کردم
لطفا به ما هم سر بزنید

nima یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:58 ب.ظ http://talae.persianblog.ir

باسلام ..
اقا جواد بیا وبم مشکلتو حل کنم ..منتظر نظرتان هستم ..
www.talae.persianblog.ir
منتظر سوالات شما هستم البته با اجازه مدیر سایت .
کسانی که سوال دارند در باره ی سوال زیر می توانند از ما بپرسند وما با افتخار منتظر سوالات شما هستیم.
سوال
علت گیرکردن تخم مرغ عشق چیه؟
سبزی کاهو کف دریا وهویج هم بهشون میدم ولی الانه مرغ عشقم 5تا تخم داره که 2تاش به کمک روغنکاری دراومده وامروز یکی دیگه گیر کرده؟ برای جویا شدن از جواب سوال به وب ما مراجعه کنید منتظر سوالات شما

جواد شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:03 ب.ظ

سلام
علت گیرکردن تخم مرغ عشق چیه؟
سبزی کاهو کف دریا وهویج هم بهشون میدم ولی الانه مرغ عشقم 5تا تخم داره که 2تاش به کمک روغنکاری دراومده وامروز یکی دیگه گیر کرده؟

ماده ضعیف بوده جفتش زدی

پارسا سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

جناب منم جوجه قناری می خوام، منتها جوجه رو چجوری باید تغذیه کرد؟ شرایط نگهداریش به چه صورته ؟ مرسی

منظور از جوجه جوجه یه ماهه که خودش غذا میخوره

ایران دوشنبه 7 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ

سلام دوست من خواستم ببینم جوجه تعداد بالا سراغ دارید ؟ منظورم ۵۰ عدد

نه متاسفانه

ایران جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام دوست عزیز دونه ای ۱۸ بده همه رو میخرم البته قبلش اگه اجازه بدی ببینمشون امکانش هست؟

با ایمیلم در تماس باش
birds.blogsky@yahoo.com

ایران چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام خوب بفروش به من چند میفروشی

اگه داشته باشم تک رنگ همه رو با هم چه نر چه ماده میدم سری بیست تومن
شانس طرفه دیدی همه نر در اومدن دیدی همه ماده چون جوجه اصلا مشخص نیست نره یا ماده

ایران سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز
چند تا جوجه دارین که قولشو دادین ؟ دونه چند دادین بهش اگه محبت کنید بعدش اگه شد من بیشتر میخرم

این سری تلفات زیاد داشتن از بیست تا جوجه فقط هشتا بزرگ شدن
فعلا که نفروختمشون وقتی فروختم قیمت رو بهتون میگم

ایران سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ق.ظ

سلام عزیز شما خودت جوجه هاتو چند میدی اگه بخوام . بعد ادرس جمعه بازار اهواز کجاست محبت کنید

من جوجه واسه فروش ندارم قولشون رو به کسی دادم
ادرس جمعه بازار خیابون نظامی بود که جدیدا شده پارک ساحلی زیر پل ساعت دقیق روبرو ایستگاه اتوبوس

ایران دوشنبه 30 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:47 ق.ظ

سلام
شما فرمودید جوجه قناری سراغ دارید جفتی ۳۰۰۰۰ تومان حالا اگه من مثلا ۲۰ تا بخوام کمتر میشه؟اگه محبت کنید از کجا جوجه دانه ۱۵۰۰۰ ممنون دوست من

اگه گیر بیاد رسمی رنگ تیره یا ابلق من خودم ندارم قیمت بازار رو گفتم لابد

علی شنبه 28 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ

سلام.
مرغ عشق من 5تا تخم گذاشت و فعلا یکی جوجه داده و 2 تخم دیگه هنوز مونده.
اما از چند روز پیش دعوای خانوادگی بالا گرفته! ماده شدیداً به نره میزنه به حدی که انگار میخواد بکشدش !
نره رو تو همون قفس جدا کردم با گذاشتن یک روزنامه اما باز روزنامه رو انداخت که بره پیش زن و بچه اش.
اما همین که میره کنار لونه ، دعوا و کتک کاری ها شروع میشه.
به نظرت چی کار کنم؟؟؟
حس میکنم الان که این نره کشته بشه!

ممنون

از هم جداشون کن به طوری که نتونن به هم دسترسی فیزیکی داشته باشن چون ممکنه نره کشته شه
ماده خودش جوجه ها رو بزرگ میکنه

محمد یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ

داداش مثل اینکه ایمیلت اشتباهه
ببین همینه که نوشتی

سلام
تصحیح شد
birds.blogsky@yahoo.com

محمد یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ

سلام همشهری خوبی؟
اقا قناری واسه فروش نداری؟یا کسی رو سراغ نداری که بفروشه؟

دارم به این ایمیل درخواستتو بده
birds.blogsky@yahoo.com

صادق شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام صادق جان
خوبی؟
منم از مرغ عشق خسته شدم
دلم تویه قناریه
اما کو پول؟
اگه ارزون بخرم جوجه میده؟
ارزونا هم صدا داره؟

یه جفت جوجه بخر جوجه رسمی رو با سی تومن یه جفتشو میتونی بخری چند ماه نگه داری تا بالغ شه

احسان جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:47 ق.ظ

سکته کرده!!
دست به سرچ شدم.
budgie + stroke

فیلم سکته چندتا مرغ عشق از ی و ت ی و ب:

http://www.youtube.com/watch?v=KlKYujJhf_Q
http://www.youtube.com/watch?v=ugHg1a_JWz8
http://www.youtube.com/watch?v=Mnl9hsmIL_k&feature=related

اینم یه مقاله راجع به سکته مغزی در مرغ عشقها:
http://www.birds-online.de/gesundheit/gessonstiges/navgessonstigesen.htm

یجاش نوشته ویتامین ب کمپلکس تزریق بشه!
همین ب کمپلکس انسانی منظورشه؟

پیشنهادی دارین دکتر؟

بنده دکتر نیستم
ب کمپلکس تزریقی کار شما نیست به دام پزشک باید مراجعه کنی
ولی شما جدی نگیر شاید خوب شد
علل زیادی میتونه پرنده رو به این حالت در بیاره مثل سرما زیاد گرما زیاد کم ابی ترس گزش جانوران
اگه میتونه غذا و اب بخوره که احتمال خوب شدن زیاده اگه نه که امشبو صبح نمیکنه

[ بدون نام ] جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

ممنونم از پاسخ سریعتون
حق با شماست سکته کرده
حالا چیکار کنم؟ اگه توی محیط گرم بذارمش خوب میشه؟
چند روز طول میکشه تا از سکته دربیاد؟

احسان جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام دوست عزیز
یه مشکل پیش اومده دیشب ساعت حدود 4 یدفعه دیدم مرغ عشقا خودشونو میزنن به درو ودیوار!
رفتم چراغ رو روشن کردم
دیدم نره نشسته کف قفس و انگار سکته کرده اصلا تکون نمیخوره! حتی میشد به راحتی لمسش کرد بدون اینکه تکون بخوره
امروز صبح رفتم دیدم اصلا از من نمیترسه! یراحتی گرفتمش و آوردمش بیرون قفس
اصلا پرواز نکرد همینجوری نشسته بود تو دستم خیلی آروم!
گذاشتمش رو میله توی قفس نمیتونست درست بشینه!! تعادلشو نمیتونست حفظ کنه!! و میفته کف قفس!
3تا عکس ازش واستون گذاشتم
http://s2.picofile.com/file/7174387090/Image634.jpg
http://s2.picofile.com/file/7174387311/Image635.jpg
http://s2.picofile.com/file/7174387525/Image637.jpg
به نظرتون چش شده؟
خوب میشه؟
بیماریه؟
روانیه؟
نگرانشم
ممنون میشم زود جواب بدین :|

استرس شدیدی بهش وارد شده یا شایدم سکته کرده
وارد شده بزارش یه محیط گرم

فرهاد پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ http://www.mye.blogfa.com

سلام رفیق
چطوری؟
منیه جوجه بلبل خرما گرفتم الان یه دوماهش شده ولی نمیدونم چرا پراش داره تیکه تیکه میشه. مثلا پرای دمش این سوزن شدن، مریض شده؟

سلام
نمیدونم
ولی اهواز پیشرفت کرده ببر ش دامپزشک
فلکه دانشگاه دکتر مهرداد قادریان جفت پخش سیگار محمود بن حسن الان جدیدا باز شده

... پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام
وب خیلی مفیدیه
اما چندتا سوال:چطوری به مرغ عشق باید عادت داد که چیزی جز ارزن بخورن؟وقتی میوه براشون میزارم اعتنایی نمیکنن فقط ار ارزن استقبال میکنن
وقتی صدای مرغ عشقی که رو گذاشته بودین رو براشون میزارم خیلی جیک جیک میکنن و از قفس بالا میرن
این اهنگ بی تانشون که نمیکنه؟چون تازه خریدیمشون یعنی یکی دو روزه که از دوستاشون جدا شدن
اگه بازم صدای مرغ عشق بزارین خیلی عالی میشه
صدای قناری خیلی زیاد گذاشتین اما مرغ عشق فقط یکی...

قناری نژاد های مختلفی داره و برای اموزش جوجه ها استفاده میشه
ولی مرغ عشق یه جیغ گوش خراش داره که همین یه مدل پرنده اواز خوان که نیست صدا های مختلف داشته باشه
برای اینکه یاد بگیرن سبزی بخورن یا باید یه مرغ عشق دیگه پیششون باشه که بلد باشه سبزی بخوره یا هم باید اینقد گشنگی بکشن که مجبور شن بخورن
در صورتی که اولین بار بخورن عادت میکنن و خوششون میاد
از خیار استفاده کن و هویج اونو در لای میله ها قرار بده و همه نوع سبزی جات دیگر

محمد شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ

سلام همشهری خسته نباشی
اقا یه سوال این مرغ عشقای ما تخم گذاشتن 3 تا از تخما در اومده 3 تاش هنوز نه
یه روز درمیون جوجه ها در میان الان یه هفته از سن جوجه اولی میگذره الان جوجه ها لانه رو به گند کشیدن رو تخما رو یه لایه مدفوع گرفته...
حالا به نظرت نیازه در بیارم لانه و تخما رو بشورم یا نه؟؟؟؟؟

نه نیاز نیست هیچ کاری کنید بزارید روال طبیعی طی بشه بخاطر مدفوع جوجه نمیمیره مرغ عشق سخت جون تر از این حرفاست

احسان چهارشنبه 4 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

سلام چندتا سئوال دارم:
۱- خیلی دیر به دبر آپدیت می‌کنید. چرا؟

۲- برای مرغ عشق‌هایم رفتم ویتامین خریدم. به قیمت ۸هزار تومن. مارکش هست ViTAFORM
اینم عکسش:
http://s2.picofile.com/file/7167687311/18523369hhs.jpg
http://s2.picofile.com/file/7167687418/vitaformsistemikantibak.jpg

محصول کشور ترکیه هستش. ۴روز پشت سر هم بهشون میدادم و هر ۲۴ساعت آبشون رو عوض میکردم. بعدش هر ۲ روزی یه بار بهشون میدم. آیا اینجوری خوبه؟ یا نه. هر روز بدم.

۳- نوک مرغ عشق نر خیلی بزرگ شده. واسش کف دریا هم گذاشتم که بکشه بهش و بکنه ولی اصلا به کف دریا توجهای نداره. از طرفی هم میترسم با ناخون گیر بکنمش. به نظرتون چیکار کنم؟

۴- هوا سرد شده بود مرغ عشقهارو آوردم تو اتاق جاشون خیلی خوب شده نه خیلی گرم و نه خیلی سرد. آیا امکان داره به فکر بچه‌دار شدن بیفتن؟

[پاسخ]

این ویتامین مرغه حالا که خریدی بهش بده ولی بهتر بود اگه قراره پول زیاد بدی از مارک های بهتری مثل بیوتکنیک و تابرنیل استفاده میکردی که مخصوص قناری و مرغ عشقه نه مرغ تخم گذار

برای کوچک شدن نوک بهتره طبیعی عمل کنی اگه کف دریا استفاده نمیکنن سنگ پا حموم یا اجر البته به شرط تمیز بودن اسفاده کنی
من تا حالا توک کوتاه نکردم نمیتونم راهنماییت کنم
عکس از پنده هات بزار ببینم سن و سال و جنسیتشون چه جوره

روح الله پنج‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ب.ظ http://hallohor.blogfa.com

سلام
آقا با تشکر از این مطالبی که گذاشتی
من می خوام یه جفت مرغ عشق هلندی از بازار پرندگان تهران بخرم ولی بعضی ها میگن اینا تخم بزارن جوجه نمیشه چون نتفه نداره حالا من موندم که چیکار کنم اگه میشه جواب دهن پور کنی بدین
با تشکر
پاسخ:
از اشنا بخر معمولا تو بازار پرده خوب کم گیر میاد هر کی میخواد بندازه به طرف بهتره از دوست یا اشنا بخری یا کار داده باشه که مطمئن باشه

با این که به من بندازن مشکل ندارم کلا می گن مرغ هلندی نطفه نداره به نظر شما راسته شما از مرغ عشق هلندی جوجه کشیدید من همین فردا می خوام یه جفت بگیرم قیمتش حدود جفتی ۱۶۰ تومن هستش
با این تفاصیر بخرم تخمش جوجه میشه
راستی بگم من ۳ جفت مرغ عشق معمولی هم دارم که حدودا تا حالا ۳۵ تا ۴۰ تا جوجه کشیدم ازشون الانم تخم دارن

تشکر

منظورت از مرغ عشق هلندی چیه؟
ما یه مرغ عشق هلندی داریم که همین مرغ عشق معمولی به رنگ زرد یا سفید و چشم قرمز که قیمتش نهایتا 20 هزار تومنه
و یه عروس هلندی داریم که یه طوطی کاکل داره اون 160 تومنه در هر دو مورد قابل تکثیره ولی اگه گون جدیدی وارد بازار شده من اطلاعی نتداره اگه عکسشو بزاری یا اسم علمیشو بگی بیشتر میتونیم راهنماییت کنم

احمدرضا طیرانی سامانی چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:59 ب.ظ http://ghanari1390.blogfa.com

از چیزی امیدی میسازیم برای فردا

و کش می آید همه وجودمان در جاذبه فوق العاده اش

مطلبی، عکسی، تغییری، چیزی از این دست...


چیزی که متعهدمان کند ادامه بدهیم!!

باسلام و درود خدمت حسین عزیز...
امیدوارم در ادامه دادن راه وبلاگ نویسی در مورد قناری پیروز و موفق باشی...درست مثل همین الان که موفق هستی موفق تر بشوی...

روح الله چهارشنبه 27 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://hallohor.blogfa.com

سلام
آقا با تشکر از این مطالبی که گذاشتی
من می خم یه جفت مرغ عشق هلندی از بازار پرندگان تهران بخرم ولی بعضی ها میگن اینا تخم بزارن جوجه نمیشه چون نتفه نداره حالا من موندم که چیکار کنم اگه میشه جواب دهن پور کنی بدین
با تشکر

از اشنا بخر معمولا تو بازار پرده خوب کم گیر میاد هر کی میخواد بندازه به طرف بهتره از دوست یا اشنا بخری یا کار داده باشه که مطمئن باشه

رسول بیرامی یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:28 ق.ظ

ازراهنماییت ممنون

مریم یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

مرسی دوست عزیز از پاسخ

مریم شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:37 ب.ظ

سلام
بعد از ۲ سال مرغ عشق ماده شروع به تخم گذاری کرده ولی هر تخمی که میکند میشکند و بیرون میاندازد؟
و دوم اینکهمرغ عشق ماده امروز بی حال بود و بزور خودشو بالا میکشید
فکر کردم داره میمیره
چرا اینجوری شدن؟

نمیدونم بعضی سوالات بی جوابن یکیش اینه بعضی ماده ها کارهای غیر طبیعی میکنن مث کشتن جفت یا جوجه ها
دلیل بی حالی علت های زیادی داره مریضی گیر کردن تخم تو شکم سرما خوردگی نیو کاسل و.......

رسول بیرامی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

رسول بیرامی شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام .خیلی مردی فکر نمیکردم به این سرعت پاسخ بدی
اگرازپودرشربت اموکسی سیلین تو ظرف ابشون بریزم خوبه اگر بریزم مقدارش چقدر باشه.
دداش میدونم بارها توضیح دادی ولی باعرض پوزش میخواستم سوال کنم من صبح قفس رو تو حیاط وروی دیوار میزارم وشبها کف اتاق.ایا این جابجایی تو جفت گیریشون تاثیر داره یا نه.باز هم ازمحبتی که کردی ممنون.

برای خشک شدن عفونت میتونی از پماد تتراکسلین استفاده کنی
و
میتونی قرص اکسی وت که مخصوص طیوره و 30 دونش 500 تومنه رو از داروخونه دامپزشکی بخری و بکوبیش و با اب مخلوط کنی

در مورد سوال دومت این جابه جایی تاثیری رو تخم گذاشتن نداره

رسول پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:55 ق.ظ

رسول پنج‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام ایوالله به این همه عشق.من یک جفت مرغ عشق دارم .جنس ماده گلوش زخمی شده و تا میاد خوب شه با چنگالش جای زخم رو میخارونه که دوباره خون میاد .داش گلم رفتم پرنده فروشی به هم میگه شپشک گرفته .بامرام یه راهنمایی کن .خیلی سالاری

زخم رو هر روز با ضدعفونی تمیز کن به نظرم علت این کارش اینه زخمه میخاره و چرکیه اینم میخاونش اینجور میشه
اگه شپشک باشه باید اسپری ضد شپشک بخری که تو پرنده فروشیا زیاده

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد