اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

اهواز قناری مرغ عشق و دیگر پرندگان

تغذیه تکثیر و نگهدای قناری , مرغ عشق , بلبل

دانلود آواز قناری رسمی download canary sound

این صدای قناری خودمه 

حجم فایل 412 کیلو بایت

فرمت: mp3




download  دانلودآواز قناری رسمی لینک  picofile





 ,download canary sounds , Canary Singing ,canary songs , Singer canary song   دانلود صدای قناری

پسورد فایل :www.mybird.ir

نظرات 17 + ارسال نظر
صدای قناری چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1401 ساعت 11:39 ب.ظ https://titrazh.net/

آقا بی زحمت یه چنتا دیگه آواز و صدا قناری بزار تکراری شد از بس گوش کردیم

روغن شترمرغ اصل دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:42 ب.ظ http://ostrich-oil.mihanblog.com/

پیام:
سلام دوست عزیز
لطفا اگر امکانش هست وبلاگ من را
http://ostrich-oil.mihanblog.com/
با نام «فروش روغن شترمرغ اصل» لینک کنید و به من اطلاع دهید تا شما را نیز لینک کنم.
با تشکر

حامد چهارشنبه 21 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 02:46 ب.ظ

حرف خوبی زدی خودمم تو فکرش بودم
ولی نمیدونم قدرت عملی کردنشو دارم یا نه چون من بهشون وابسته ام...................
حالا یه سوال دیگه!!!!!!!!!!
اگه یه جفت نگهدارم با یه تیکه پارچه ی مشکی میشه ساکتشون کرد؟
منظورم اینه که رو قفس رو پارچه بکشم ساکت میشن؟
واسه ی همکاری خیلی دلم میخواست واسه فنچ کمکت کنم ولی ایام مدرسه است و منم خیلی وقت ندارم
تابستون اگه کمکی خواستی در خدمتم!!!!!!!!!

میشه یه پارچه زخیم گذاشت روشون که سر و صدا نکنن

حامد یکشنبه 18 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:36 ب.ظ

بابا دلت خوشه
من تا پارسال قبل از تخم گذاری مرغ عشقام میتونستم تو خونه نگهشون دارم
ولی حالا که تعدادشون ۷تاست با توجه به سروصدا و کثیفی به ما گفتن باید تو حیاط نگهشون داری!!!!!!!!
خلاصه با کلی صحبت موفق به نگهداریشون تو خونه نشدم !!!!!!!!!!حالا تو تابستون غمم نبودُ دما اوج که میگرفت میشد ۳۰درجه(توسایه) پس تو سایه راحت نگهداریشون میکردم حالا هوا سرده
فکر کنم باید با پلاستیک و پتو گرمشون کنم
در هر صورت دمت گرم

مجورت که نکردن نگهشون داری وقتی نمیتونی چندتاشو بفروش یه جفت یا یه دونه رو نگه دار.
یه روز صبح که از خواب بیدار شدی دیدی چندتا پرنده خشک شده کف قفسه که مهم نیس واست مهمه؟
اگه مهمه پس یه راهی پیدا کن گنجشک که گنجشکه و این قد مقاومه شبا زمستون میره تو یه سوراخ تو ساختمونا میخوابه
نه مث مرغ عشقه که بمونه رو شاخه تا صبح مرغ عشق پرنده زینتیه نه از گنجشک سگ جون تر

سیدعلی شهرآبادی پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.alishahrabadi.blogfa.com

با سلام به خدمت صادق خان.من یک وبلاگ درمورد مرغ عشق دارم.من لینک وبلاگ شما را دروبلاگم قرار دادم .شماهم لطف کن لینک من را دروبلاگت قرار بده وحتما خبرم کن.یادت نره

دوست عزیز این کاری که تو میکنی درست نیس مطالب وبلاگمو گذاشتی تو وبلاگت و هیچ منبعی هم نگذاشتی بعد انتظار داری لینکت کنم؟
اگه از خودت حرفی داری بنویس نه اینکه copy و past مطالب وبلاگ من و امثال من

کوروش پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:27 ق.ظ

صادق جان میگن ماهشهر کاسکو تا 160000 هم میشه گیر آورد به نظر شما جای مناسبی هست واسه خرید یا که شهر دیگه ای مد نظر شماست ؟ من اهل رشت هستم میخوام به عشق کاسکو سفر کنم به جنوب اینجا دم قرمز غیر دستیش از 300 الی 400 هستش میخوام یه جفت بخرم که جیبم با قیمت اینجا سازگار نیست خواهشا راهنمائیم کن داداش... ممنون میشم از شما

اهواز که کاسکو حدود 500 به بالاست ماهشر رو اطلاع ندارم
ولی فک نکنم 300 هزار تومن اختلاف بین 100 کیلومتر باشه

کوروش سه‌شنبه 13 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:56 ب.ظ

آقا صادق مرسی از لطف و بزرگواریتون که به سوالات همه پاسخ میدین. بازم تشکر

کوروش دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:58 ب.ظ

درود بر شما من یه مرغ عشق نر خریدم که زیاد تحرک نداره و به ماده هم توجهی نشون نمیده چکش کردم مریض نیست جوون هم بهش نمیخوره دیشب هم که قاطی باقی مرغ عشقها تو خونه پروندمش نمیتونست خوب بپره کم میاورد خیلی هم درشت و کشیدست؛ ممنون از اخلاق خوبتون و آفرین به این همه تجربه؛ خواهشا راهنمائیم کنید

مرغ عشقی که تازه بخری مطمئن باش نمیتونه به خوبی پرنده هایی که تا حالا چندین بار پروازشون دادی بپره پس این طبیعیه و بعد چند بار پریدن درست میشه.
دلیل نداشتن تحرکش شاید این باشه که هنوز با محیط اشنا نشده.
روزی یکی دو ساعت ببرش تو فضای باز و اگه ماده داره یه لونه واسش بزار تا نره مست شه

irananimal.ir دوشنبه 12 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 06:09 ب.ظ http://www.irananimal.ir

سلام
می تونید پرند های دیگرتون رو هم ثبت کنید
با ثبت 10 حیوان تبلیغ شما در بخش پرنده ها قرار می گیرد
http://www.irananimal.ir/Bird

fARHAD شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ب.ظ

دمت گرم
با سرعت نور پاسخ دادی

farhad شنبه 10 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 08:13 ب.ظ

سلام
میگم تو اهواز کوتوله جفتی چند گیر میاد؟

می خواستم بلبل بخرم ولی همین راست روده بودنش پشیمونم کرد، مرغ عشقام هم جوجه نمیدن ولی انصافا دردسر ندارن سالی یه بار قفسشون رو سر و سامون میدم
4 تا ظرف غذا 4تا ظرف آب براشون گذاشتم دو سه هفته یه بار بهشون سر میزنم
تو خودت مرغ عشق میفروشی؟ جفتی چند؟

من مرغ عشق ندارم یعنی حال و حوصله سر و صداشونو ندارم.
تو اهواز کوتوله نمیتونی پیدا کنی که کسی بخواد بفروشه فقط باید بری مغازه بخری که قیمتشو بستگی به وجدان پرنده فروشه داره

حامد پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 03:09 ب.ظ

سلام،دمای شاهرود در زمستان طرفای 1تا 10درجه است
صادق جان:اگر مرغ عشق هارو بیرون بذارم،ولی شب روی قفس رو با پتو بپوشونم،یخ میکنند؟
اگه یخ کنند،یه راست مرگ یا نه مریضی؟
قفسم خیلی بزرگه،150*150سانتیمتر
عرضش هم40سانتی متر
اگه یخ میکنن چه جوری میتونم بگیرمشون تا بیارمشون خونه؟
در ضمن راهی هم برای رفتن به داخل قفس ندارم
دمت گرم،دلیل سوالم گفته ی خودته که:مرغ عشق سگ جون ترین پرنده ی خونگیه..........___خیلی با مرامی

من تو زندگیم کارهای اشتباه زیادی انجام دادم
من و شما میتونیم تو دمای 50 درجه زندگی کنیم فقط به اب نیاز داریم که نمیریم ولی زندگی که تو دما 50 درجه باشه زجر محسوب میشه نه زندگی
چون اونا زبون ندارن باید بهشون زور گفت؟
چرا اصرار داری که مرغ عشقاتو تو قفس بزرگ نگه داری؟
اونا رو تو قفس کوچیک بزار شبا بیارشون داخل و روزای ببرشون بیرون
راهشو نمیدونم ولی بهترین موقع واسه گرفتشون شبه چون نمیفهمن
و یا اگه در نداره یه تور شبیه تورهای پروانه گیر یا مال اکواریم با ابعاد بزرگ درست کن و باهاش بگیرشون

irananimal.ir چهارشنبه 7 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:04 ب.ظ http://www.irananimal.ir

آدرس سایت :

www.canaryshop.ir

irananimal.ir سه‌شنبه 6 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.irananimal.ir

با سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
ممنون که از سایت ما دیدن کردید وقناری رو ثبت کردی .
آیا شما قصد راه اندازی سایتی رو ندارید؟
اتفاقا همین چند وقت پیش یه سایت در زمینه قناری رو قرار بود طراحی کنم که چند روز دیگه آماده تحویل می شه.
برای حیوانات هم تا 10 پرنده رو می تونی در سایت ثبت کنی.
حتما با آی دی من در ارتباط باش.

فربد چهارشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 09:30 ق.ظ

صادق جان مارو ریختی دور خودت تنها شروع کردی

سایت زدن کار من و تو نیست پول میخواد وقت میخواد تخصص میخواد
با همین وبلاگ سر میکنیم مث چند سالی که گذشت

حامد سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ب.ظ

سلام جیگر
تو گوگل یه جست و جو بزن : مرغ عشق
اولین سایتی که میاد باید برات جالب باشه!

سلام رفیق
سالهاست که تو صفحه اول گوگلم بعضی اوقات نفر اول بعضی اوقات 2-3-4

حامد سه‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:12 ب.ظ

صادق خان سلام
این فایل رو برای دانلود تو وبلاگم گذاشتم،ولی نه اسمشو عوض کردم و نه هیچ کار دیگه ای
در ضمن زیرش منبع که آدرس سایتت میشه هم زدم
اگه لازم میدونی بیا چک کن!!!!!!!!
Onlyhamed2010.blogfa.com
در هر صورت راضی باش!!!!!!!!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد